Звернення громадян
Інформація про роботу зі зверненнями громадян
Відповідно до вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року No109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” керівництвом РОВР у Тернопільській області постійно здійснюється контроль за своєчасним, повним і об’єктивним розглядом звернень громадян.
Питання щодо розгляду звернень громадян та порядок підготовки відповідей на них систематично розглядаються на нарадах у керівника РОВР.
Організація проведення особистого прийому громадян та “гарячої” телефонної лінії начальником та заступниками начальника РОВР у Тернопільській області проводиться згідно графіків, які затверджуються та оприлюднюються на дошці оголошень та сторінці вебсайту РОВР.
Упродовж 2023 року на адресу РОВР у Тернопільській області надійшло 77 звернень від громадян, з них 2- адвокатські запити та 8- інформаційних запитів.
з загальної кількості звернень: 23 – отримано на особистому прийомі керівництвом.
Найбільш актуальні питання, які були порушенні у зверненнях:
- щодо отримання інформації про межування земельних ділянок із землями водного фонду;
- щодо надання інформації стосовно водойм, каналів та оренди водних об’єктів;
- щодо надання інформації про дозвільну діяльність у сфері водокористування в Тернопільській області;
- інші питання.
По всім зверненням надано відповідь та роз’яснення.
Письмові звернення приймаються поштою та через електронні сервіси.
Усні звернення від громадян приймаються за допомогою засобів телефонного зв’язку.