Звернення громадян
Інформація про роботу зі зверненнями громадян
Відповідно до вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” керівництвом РОВР у Тернопільській області постійно здійснюється дієвий контроль за своєчасним, повним, кваліфікованим і об’єктивним розглядом звернень громадян.
Питання про основні вимоги щодо розгляду звернень громадян та порядок підготовки відповідей на них систематично розглядаються на нарадах при керівництву РОВР.
Організація проведення особистих прийомів громадян та “гарячої” телефонної лінії начальником та заступниками начальника РОВР у Тернопільській області проводиться згідно графіків, які затверджуються та оприлюднюються на дошці оголошень та сторінці вебсайту РОВР.
Усі пропозиції, заяви і скарги, що надходять в РОВР, реєструються у день їх надходження у журналі реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян. Крім того, в РОВР окремо ведуться журнали особистого прийому громадян керівництвом РОВР.
Протягом 2021 року на адресу РОВР у Тернопільській області надійшло 15 звернень від громадян, з них 1 колективне. Із загальної кількості звернень: 1 – отримане на особистому прийомі керівництвом; решта 14 – письмові звернення, з них 10 надійшло поштою і 4 засобами електронного зв`язку.
Найбільш актуальні питання, які були порушенні у зверненнях:
щодо підтоплення земельних ділянок та законності розчищення русел річок;
щодо спуску води з водойм;
надання матеріальної допомоги колишнім працівникам РОВР;
інші.
По всім зверненням надані відповідні роз’яснення та пропозиції.
З метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 робота зі зверненнями громадян наразі здійснюється в режимі, організованому в умовах карантину. Письмові звернення приймаються поштою та через електронні сервіси. Усні звернення від громадян приймаються за допомогою засобів телефонного зв’язку.